onsdag 24. oktober 2007

Tysværjentene....

I dag va då dessa to herlege jentene på besøk sjå meg.....d va så kooos å ha ein kveld sammen igjen..itte møkje prat om invitasjon te kvelds kom han seint, men godt!!! Tysværbujentene så satt på rekka i klasserommet og hadde møkje lott å løje!!! Å d va på tide at me itte nesten 3 månedar her i Bergen fant tebake te kvarandre....og me fant ut at så lenge kan d kje gå mellom kvr gong...så søndag e allerede planen klar;)
D e så koos å få snakka skikkelig sammen, kaffikoppen og cockisen på bordet....latter, mair latter og litt latter te....d e så godt å ha dåkke jenter!!

Irene brukte då deler av kvelden på å palpera meg...d va digg..ser fram te søndag for å sej d sånn..eg e ganske så møke meir avslappa nå..DIGG!!Og Victoria gjekk igjennom kordan maten kom se fra munnen å ner...tihi......alltid nyttigt å konna.......
D va ein kos kveld så eg håpe me får mongen av her i Bergen.....

Glae i dåkke.......;)

Eit lite angrep frå Irene si sida itte ein kommentar frå Victoria..

Irene: Jentå så ska bli fysioterapaut..d våres store glede...

Victoria: Sjukepleiar studenten våres..me e i trygge hender...
Kveldens sitat kom frå denna jentå: "Eg bryr meg ikkje så møkje om eg har stort å fint hus, så lenge eg finne meg ein mann!!"
Så sant så sant....;)

Go jentå.......

Tja........

3 kommentarer:

fru Jørgensen sa...

Takk for at eg fekk lov te å kna på deg i kveld Christine, flaks for deg at eg va så kosesjuke;)

Og takk for ein kanonkjekke kveld, savna avslappa kveldar samen med deg min kjære! Ikkje lika avslappande for magemusklane då foresten!

Du e så bra, du gjere meg så gla! (e eg kje dyktige på rim vel hehe;)

Espen sa...

takk bibelversene du! ingenting kan gi håpet og motet tilbake som dem!:)

Anonym sa...

Hahahah! Victoria då!!!! Du e bare sååå herlige:)