søndag 15. mars 2009

Kem e sjefen!?

Asså..eg har på ein måte monge "sjefar"..me har sjefen på jobb, lærarane e liksom sjefen på skulen, og pappa..men han e liksom sjefen i positiv omtale om du fatte!?
Men i går på ungdomsmøte på salem blei eg litt ufordra...for då fekk me spørsmåle om kem så va sjefen i ditt liv?! Kem eg tørte å legga alt øve te, om det varierte fra kordan formen va!?! Lot eg sjefen i livet mitt få sitta framme å styra mitt liv...elle plasserte eg han i baksete og va meir interssert i å styra d sjøl!?!
Eg må ærligt innrømma at eg syns d e utruleg digg styra det livet mitt sjøl, ka eg ska gjera me livet mitt, ka eg ska bli, kor eg ska bu, kor eg ska reisa, ka eg ska osv. d så går utove komforsonen min, d gjere eg bare kje...eg besteme sjøl kordan eg vil disponera MI tid......!! D må å ta seg tid te å tjena Gud, og ta seg lit tid te han i kverdagen e veldig lett å bare skyva te side..me tar det seinare..han blir plassert i baksete mens eg styre......

Men når eg kje klare å styra livet mitt heilt aleina..når ting blir vanskelig, når eg grue meg te nåke, når noe trist skjer eller når eg trenge hjep te å bestemma meg for nåke...då lar eg plutselig sjefen få komma inn i framsete igjen...fordi då trenge eg han.... men førden tid d kan han bara sitta der i baksete å kje forstyrra mitt liv... så i går fekk eg utfordringen å la sjefen få sitta framme i heila livet, kje bare dei dårlige tidene...så eg vil gje deg den samme utfordringen..... kem e sjefen i ditt liv?!?!
Ha ein goe Søndag.......=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sykt bra skrevet Christine..! Sammendrag av alt han sa..! Good good!

fru Jørgensen sa...

Det svir med litt sjølinnsikt av og te...

Det e bare å innrømma det, men "la min vilje skje" e ofta det eg foretrekke framfor "la din vilje skje". Det e godt med sånne påminnelsar av og te!