torsdag 24. mai 2007

Russ på BiG!!





Russadagen!!

Har du vore russ ein gong så har du d i deg… så 10.Mai hadde me russdag her på skulen=)=) D va bare fantastisk konge…knutar tok me så d susa itte og alt va bare topp=) Eg og Anne starta dagen me å putta ei banana i eksospottå te Maria….og før klokkå va slått 07.00 hadde me vore i sjøen….ein kald fornøyelse…menmen..e du russ så e du russ!!!
Dagen fortsatte me å sitta onna matbordet og ta alle så nerma seg rondt leggen!! Men i stedet for å skriva alt me gjorde så lage eg ei lista øve alle knutane eg tok..uten om dei eg allerde har nevnt=)

*Bita Brit Ingunn i leggen



*Festa ”Jeg er Guds lam på ryggen te ein person”
*Krypa i eit heilt friminutt..nåke så vil sej brannmerker på knernå
*Kyssa skornå te Kjetil (rektor) og tilbe han
*2 pakkar hubbabubba i monnen ein skuletime
*fingen i øyra i ein skuletime
*fanga eit dyr i skogen
*kapra kapellet og ha putekrig
*vara fastbonden me ein medelev i ein klokketime
*få 10 signaturar på kroppen…eg hadde 14
*be ein lærar ut på middag
*klemma 100 trer på ein time
*drikka ein hal liter brus me 2 tampongar i monnen
*synga bursdagssang te Henriette og Karoline
*Skriva kjærlighetsbrev te ein i Studentrådet
*Gå baklengs ein heil skuledag
*Slå sidemannen kvar gong ein bibelskperson blei nevnt
*Plokka blomster te Pål
*Gi husmor ein klem

Ein koslige dag der du fekk bruka russabokså igjen…d va koos d=)=)



Jon va den einaste gutten så va russ..aplaus te han;)

Jon gutten=)

Cec og Ingrid=)

Ingen kommentarer: