onsdag 6. juni 2007

Nok ein fantastiske dag.....


I dag starta dagen ganske så tidlig..elle me tok vel kanskje ikkje heilt kvelden før eg og Anne sto opp klokkå 03.45 for å få me oss soloppgangen=)=) Galne så me e vil kanskje nåken sej, men d va bare kanon fint....heilt stilt ute, utenom nåken fuglar så sang og fiskså hoppa opp og ner;)
Rett rondt 5 kom solå opp bakom fjellene....og då va himmelen eit nyyyydeligt syn sammen me skjærgåden der....


Itte nåken få, men goe timar me søvn gjekk turen i dag te dyreparken=)=) D va ein kjempefine dag i solskinnet fra blåe himmel.... Fekk sjå masse fine dyr....nåken kasta seg uti karusellane, nåken blei kvalme, andre ikkje, me spiste is, tok tømmerrenna både framlengs og baklengs te me kom ut av tellingå, va i Kardemommeby, og i Kjuttavika=)=)=)

Denna dagen her har vore heilt topp....nå e eg ganske så trøtte....men eg har ei scrapbook så ligge å vente på meg...så e d full gang me årbokskriving i nattetimar....så ein gong ut på mårenkvisten ska eg vel klara å finna fram te sengå mi...

Legge ut nåken bilder fra dagen våras her på BiG, nyt synet av soloppgangen og drøm deg vekk=)=)









2 kommentarer:

Bekka sa...

*Vil heller vær i Dyreparken enn å lesa te eksamen..*

Hehe.. Fytti, eg o vil! :) Bytta?? :P Men vennen, du må kosa deg masse videre! Nyt dessa dagane, de e heilt fantastiske! Glede meg masse te å se deg igjen i sommar, og te du ska bli min rooomie :)

Anette sa...

dæ va jillt i dyreparken:D
å dæ bilde av åsse i kardemommeby va jo bare kjempekult:D