onsdag 22. august 2007

Ja, eg leve ennå....

Ja, for dei så ikkje visste d så e eg då av alle plasser havna i Bergen..tenk å flytta i frå den byen me fleist soldagar i året te den me fleist regndagar...ka eg tenkte me...naj d lure eg ennå på:S
Men så gale så dei sak ha d te...d kan d vel kje vær tenkte eg...men eg skifta meining fort.... når eg kom forrige mandag bjunnte d å regna....å tirsdagen regna d ennå meir....og onsdagen regna d fillen meg då og...torsdagen åpna alle himmelens sluser seg å satte regnbørsrekord i løpet av eit døgn i Bergen...d seje sitt.....d flomma øve me vatten i gatene....detta lova kje godt for å sej d sånn...å d va kje akkurat bedre når me våkna te regn fredagen og....

Itte nåken meget våte dagar va sjokket stort når me lørdagen konen ta me oss anette te byn i oppholdsvær:D uuuutrulegt...men gleden va kotvarig når d igjen på søndagen bjunnte å regna....
Men tirsdag va den dagen me leeenge hadde venta på...solå kom og gradene på gradestokken bjunnte å stiga....og i dag e d onsdag og d har vore sol i dag og..:D:D E d muligt...;) Så i dag har me sotte ute me skulebøkene....

Men d va nok fjas om været...Eg e då bjunnt på NLA å ska bli allmenlærar....
Om d blir vellykke vil jo visa seg, men itte nåken heftige dagar me masse informasjon om alt d me sko igjønå blei eg megetmeget usikker....
Så nå e d lesing av Norsk og Pedagogikk på høg gang her...
Drama har eg faktisk og...så kejem KRL og Naturfag i den nermaste tiå....

Så har eg då prøvd å bli litt kjent me Bergen by...og eg har fonne ut at: Hvis du vett kor Bryggå, Galleriet, Torgallmenningen og Kor den blå steinen e...så finne du farm te d mesta:P
Men sjøl om d e ein stor by me masse folk og masse trafikk..og at eg føle meg ganske så liten....så har eg øvelevt mi fusste veka i Bergen.....Utrulegt...ja.....

Ingen kommentarer: