torsdag 24. januar 2008

Takk for gode venner....

Av og te har d seg nå sånn at alle dagar e kje akkurat lika goe, spesielt kje når d e praksis på gang og grupe sammarbeid bjunne å tæra på, når alt kje funke verken på skulen eller i heimen..... så av og te har d nåken blåe dagar...... ein sånnein dag va d på tirsdag......

På tirsdagskveld då fekk eg mld av Solveig om at eg måtte gleda meg te i mårå for hu hadde tenkt på meg på vei heim....nysgjerrige så eg e funderte øve detta resten av dagen ka detta konne vara...
Men då når me kjeme på skulen på onsdag så fekk eg pakke....:):) Å d e jo alltid kjekt...og inni den så va d ei bok så hette: "Boken for blåe dager"...hehe....knall bok....les den kvar måren så sak eg låva deg dagen blir bedre....:) TAKK Solveig....du e ein engel:):)
Og ikkje nok med d, men den dagen gjekk eg, Solveig og Irene ut på Egon og åt og bare prata...va kjempe koos...takk for ein gudd ittemiddag jenter=)=)


Så me detta seje eg bare...: Takk for gode venner........


To herlige haugalendingar=)=)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Å d va så kosligt å vær ute å eta m dåkke to:D

fru Jørgensen sa...

Boken for blå dagar e heilt fantatsisk! Elske den bokå! Og takk for invitasjon og trivelig samvær;) Detta va absolutt bra jenter:D