søndag 2. mars 2008

Bloggtørke!?!?!

hmm...kanskje...d har kje akkurat vore så veldig møkje interessant så har skjedd i d sista igroen så derfor har d kje kommen så veldig mange saklige innlegg...som om nåken av dei e saklige liksom...mnmn..!! Men eg har då vore heima i sånn ca to veker...der eg blant aent har gjort følgandes...:
* Skreve ei Norsk oppgava me hjelp og støtte fra min gode pappa....takk for at du e så goe=)
* Feira min brors bursdag....
* Vore på besøk sjå Jon....
* Troffe Anette og Sigvald...va koos=)
* Vore me og malt bad...malarmester=)
* Skilleark har fått ein heilt ny betydning....
* Troffe venner så bur i Tysvær...
* Jobba og vent meg te nytt kassasystem.....
* Sotte i utallige timar i telefonen me PS...:) Du og eg.....

Sikekrt ein heil del andre ting og mnmn....d va d så har skjdd siden sist....ikkje nåke spennades, men d e iallefall liv i meg...

1 kommentar:

Solveig sa...

Vart nysgjerrig på "Skilleark har fått ein heilt ny betydning....". Ka betydning då?

Elles vil eg gjerne ha rapport frå "Hjalmar";) Sitte og les t eksamen no... Jej..