torsdag 5. februar 2009

Javel, Kompis....

Heisann hoppsann....

Ja, nå har det vore dødt på denna fronten ganske så lenge..kjeme nok sterkare tebake;)
Men siden sist har d jo skjedd nåke..eg har hat ei konge loonghelg der mesteparten av tiå blei brukt i Stavanger og omeng;)
Fredag satte eg meg på bussen te Stavangerder Anette møtte meg..kjempekjekt å sjå na igjen...så helgå blei tilbrakt på Impuls...meget bra...stikkord for den helgå e: Latter, fox, BiG - folk, tørrmat handling me Tormod treff, solly pizza me Junior treff, facebook kongen så ville ut i den verklige verden for å skaffa seg venner, Kompisstand, bra møter, kjekke folk, kino, biltur, lite søvn +++
Mandagsmåren gjekk turen te Stavanger busstasjon kor eg møtte 20 fantastiske ungdommar i fra sjølvaste Tysvær...me sko sammen me 7 frå Sauda og 3 Stk ledarar få nåken fine dagar sammen på Himmel og hav - kurs og misjonssenter. Det va duka for Ungdom med MOT kurs=)=) Snakk om to dagar me full oppvartning megoede senger, mat, herlige ungdommar, flinke kursledarar og om kvelden fekk ein tid te å treffa Jon ein tur og=)

Tirdags ittemiddag satt me ungdommane på bussen heim, og itte ein tur te andra siå av fjorden så va eg og pappen heima og=) Om kvelden gjk heile fammen ut og åt før Hilde Marie sko flytta te Paris dagen itte..kjempekoslig..så blei d noen timars søvn før eg satt meg på bussen igjen nordøve...=)=) Mye så har skjedd på veldig litå tid, men eg stoorkoste meg..knall=)=)
Nå e det tid for å vara litt student igjen her, men plutselig e d ut på tur igjen...har du lusst på besøk så gi eit ord;)

Eg har bare ein ting å avslutta me - Snaddår;)

Herliga jentå Anette...
Bli kompis!!;)
Fiiine soloppgangen tirsdagsmåren=)

Ein herlige gjeng me ungdommar=)
3 søsken så e veldig glae i kvarandre....

2 kommentarer:

Anonym sa...

du vett koss du ska øka sjøltilliten t ein gammal kropp: "Ein gjeng med herlige ungdommar", å dr va eg o. Takk å takk.

Peipi

Christine=) sa...

Hehe...d va akkurat d eg tenkte når eg skreiv d;) Glae i deg...