onsdag 18. november 2009

Bedre seint enn aldri....

Eg tenkte eg sko skriva litt om ka me gjorde på dei to siste vekene på Madagaskar for dei så har interesse for det=)=) Men for at innlegget ikkje ska bli for longt så lage eg d i den berømta liste formå....

* Full planlegging te sista vekå....
* På sjukehuset å sang julasangar...
* Linegåing...
* 2.klasselæraren slutta plutselig...
* Gassisk undervisning..me e blitt rågoe..iallefall på å bøya setningar...nå trenge me bare litt fleire ord....
* Møte me lærarane på EPLAF=)
* Heeerlige ongar både i skuletid, siestatid og på ittemiddagstid=)))
* Middag sjå Richard og familien
*Skulebesøk te skular i nærområdet...
* Folkeliv i hagen der nåken gjekk på Lina, mens andre lærte engelsk...
* Va på vannjakt;)
* Elevkveld...
*Masse fruktsakat....
* Gooooe folk....
* Soooool....
* Hadetid..eller me ses igjen tid;) *snufs*
* laaange kjøretur
* picnickorg....
* Isalovinduet...
*Luksus...
* Kysten....
*Strand, bading, sol og utflukter...
* Rom nr 17;)
*Gooode venner:D:D
*Tana....
*Manga....
*Tid for å reisa....
*Heatrow....leeeenge...
*Videodagbok...
*Bergen...velkomst....

D blei visst ganske longt likavel.....
Savne Madagaskar.....folkå, livet, maten, solå, elevane...alt!!

1 kommentar:

Kjersti sa...

Hei du

Dreiv å sletta gamle meldingar på fjesboka og fant bloggadresså di :) Måtte inn og se kossen det går med deg vet du :) Ser ut så du har det bra, det e supert :) Nå legge eg deg inn på favoritter også satse eg på at eg klare å gå innom litt oftare :D

Ha det så godt og hils alle kjente
Goe klem