fredag 26. februar 2010

Ferige...

Då va eg faktisk ferige i praksis...tiå fyke ska eg sej deg...sista dag blei onnagjort i dag..d vil sej at eg har lagt bak meg 6 praksisperiodar noe som igjen seje at eg i praksis e godkjent som å gå ut i læraryrket for fullt...uten ein veiledar;) Konge!! Men asså..me mangle litt eksamnar igjen for å sej d sånn....!! Nå gjenstår d bare ein haug me oppgaver..og et drøss me eksamnar..menmen..ein ting om gongen;)

Skiskytingstafetten e sitt frå godstolen, rommet e rydda..vaska får me gjera i mårå...vasking av klær e go gang for på tirsdag reise eg te Hilde Marie..å der blir eg ei veka..gleeeede meg...=)=) Så litt peng på kontoen pappa hadde vore fint;) hehe....

Naj, nå e d snart sengå her trur eg...ha ei fiiine helg alle sammen...=)=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Me får fiksa kontoen itte at norsk tipping har ringt i kveld :-))