tirsdag 9. mars 2010

Flyplass...

Ka e vel bedre enn å tilbringa ein tirsdags ittemiddag/kveld på gardemoen...d e kje mye så kan måla seg opp me d;) Nå sitte eg her på ein kafe og prøve og få timane te å gå og ser på folk... d e masse og se på..rondt meg har eg 4 barns morå så snakke bergensksgelskfjording te ongange..og ongane svare na på samma språket..ongange e drittsure og bare hyle og skrike og kalge og rope mammamamma...sånne ting minne meg på at d e lenge te eg ska ha sånne!! Så har me sossen "Preben" så sitte og lese Dagens næringsøiv, mens han nettopp har fortalt Benedickte om kor vannvittig kult han hadde det på kreta..!!
Me har og ensomme mannen som sitte og ser ut i luftå...ser på klokkå, lese meldingane for gong nummer 3 på mobilen og smile te dei så går forbi, kanskje han trenge ein venn...
Damene så har vore på venninnetur te Paris og jabbå går i ett.....mens i et stille hjørna av kafeen sitte det noen og smile og ler for seg sjøl, mens de ser film på dataen...ja d e mange rare folk på gardemoen ein tirsdags ittemiddag.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanskje du sko skriva bok om "Mitt liv som observatør på Gardermoen".Hadde sikkert blitt ein bestselgar.