søndag 28. november 2010

Lys våken, lys, lys våken;)

Den sangen har brent seg fast i hjernen min, d va sangen me øvde på lørdagskveld! Då va d nemmelig lys våken for 6.klassingane i Tysvær, der me har nyttårsfeiring og overnatting i kjerkå.d va veldig kosligt! Men ja, d va ei natt der ein va lys våken, eller..iallefall våken..d blei kje mange timane på auga noe så medførte ei jenta så slokna fullstendig på sofaen når hu kom heim;) Når eg blei vekkt te middag hadde dei både lagt teppe over meg og berga brillene fra å bli knekkt...snille familien min=)=) Nå har eg baka marylands cookies og hørre julamusikk me Carola! D e digg å vara heima=)

1 kommentar:

Ragnhild Sofie sa...

Skal sei det hørtes kos ut å være der ja.. Ikke så verst å være hjemme her heller forresten! Nok å gjøre på! Men idag kaller Bergen meg tilbake.. Om jeg vil eller ei.. Gleder meg til du kommer jeg! Klem!