tirsdag 1. april 2008

Bare heilt topp=)=)

Fredagen der eg sko setta meg på flyet te Cecilie va endelig kommen, eg gleda meg som ein liten onge...sjøl om været ikkje va d besta her i bergen så tenkte eg at: "det gjere ingenting, for eg ska te sørlandet;)"Klokkå 11.15 traff Cec meg på busstasjonen i Grimstad og det va eit gledelig gjennsyn=) D blei då gjennsyn me lærarar, husmor og venner..alt så ut som om det sko bli ei konge helg...og d gjorde d=) Itte Cec hadde tatt rollen som værdama på tvagder dro me og Helge sammen me Team i Veien te Evje der dei sko vara heila helgå å ha forskjelligt opplegg. Der oppe traff me og Ingve og Turid..kjempe koos=) Kvlden besto av mye latter, mimring, humor på høgt nivå, god pizza,gode venner ++Det blei ein seine kveld på oss så sko tebake te Grimstad, men med humøret på topp, dreven sjåfør og Arnold family i bakgrunnen så kom me oss velberga heim=)

Lørdagen starta me sløvings i sengå etterfulgt av konfirmantopplegg på skulen!! Kristin hadde ein heidundrande andakt så slo ann=) Så blei d ein tur te Grimstad city etterfulgt av ein herlige tur så me avslutta me ein tur ned te bryggå...og e me på Sørlandet så e me på Sørlandet..så solå skinte på himmelen=) På kvelden blei d Brownies, is, film, latter, spydige kommentarar, "Tenn et lys så blir vi alle venner" og "på norsk eller svensk";) I leiligheten te Helge!!
Det va litt hardare å komma seg opp te frokost på søndagen, men så absolutt verdt det då d stadig kom gode gullkorn i fra Kjetil=) Ittepå blei d ein søndagstur te Arendal og omeng, me va ganske nære på å bare ta turen te Oslo den dagen, men d fekk bli ein aen gong!! Turen endte me fortografering i Arendal og Milkshake på McDonalds...så bar d tebake te skulen å te tidenes søndagsmiddag etterfulgt av slappings i kapellet og bildemimring:) Om kvelden va d KRIK Gudstjeneste på skulen, d va veldig bra...så va d duka for kamp mellom Brann og Fredrikstad sammen med overivrige guttar:P
Mandagen kom så alt for fort og d va tid for å sej takk for meg og hade bra!! Vemodigt va d å måtte venda nasen mot Bergen igjen, for BiG e og bler i mitt hjarta!! Turen heim gjekk fint og då va d bare rett heim og snu for å så gå te Victoria i selskap..så d blei endå ein topp kveld=)
I dag kom smellen og me har kje akkurat vore så veldig opplagt holdt æ på si.... augene vil bare igjen lissom:P:P Så sengå den e snart å finna!! Så håpe eg på ein solfylte dag i Bergen i mårå...=)=) Men d har vore ei KONGE helg..legge ut litt bilde frå helgå=)

Eg og Brit sjå Helge:)
Håvard og Helge..(iallefall deler av ann):P

Espen....=)
Ingve gutten så snart bler pappe!!

Idar...
Helge og jentene...

Heerlige gjeng...


Eg og Cec i Arendal

Ein koslig kveld sjå Helge....

3 kommentarer:

Anonym sa...

og så kos!! nå har jeg blogget til deg. du er fantastisk! tusen takk!!! hele slov feirer i dag. heiser flagg og greier. glad i deg. klemmer fra Karoline

Anonym sa...

Konge du hadde det kjkt da! Kjenner jeg nesten gjentar nesten, var på feil sted i helga.. Men har ikke hatt det helt feil jeg heller da.. ;) Love you girl!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.