onsdag 9. april 2008

Va skjer a?

Her kjeme då ei litå lista øve ka så har skjedd siden sist:

* Middag sjå Anne og Cathrine....
* På leilighetsjakt..
* Fonne ut ka eg vil studera...trur eg....
* Cafè me jentene heimante + Ole=)
* På øvenattingsbesøk i Øygarden sjå Margunn og Rebecca...
* Våren e kommen te Bergen...d e skikkelig digg=)
* Solveig på middagsbesøk....me iiiiiis te dessert....
* Elise og Brit Ingunn på øvenattingsbesøk i Birkeveien...=)
* Terassen e blitt tatt i bruk....:)
* Cafè me Anne Grete....
* Nå sitte eg på ferjå heim te Tysvær...kjempedigg:)

13 kommentarer:

fru Jørgensen sa...

Ska du him nå igjen???
Ka e de du har bestemt deg for å studera? Funne brukbar leilighet?

Eg vil komma og sitta på terassen din eg, det hørrtes kos ut! Men du e nødt te å ha på deg burka, ellers blir du brunare på ein ettemiddag enn ka eg blir på ein mnd i Latin-Amerika!

Solveig sa...

Jaja, e snart på vei him eg og:)
Du gjekk glipp av ein utrolig kjekke og givande dag i dag.. Lærarforum kunne ikkje blitt bedre.. Snakkas øve helgå=)(elle sikkert på fredag:P)

Christine=) sa...

Irene: Eg e hema ja...ska jobba i helgå så eg tok turen heim=) Eg vil te Oslo på MF og ta UKT, men eg trur eg har bestemt meg for å fullføra i Bergen fusste. Me ska sjå på nåken leilighetar neste veka så d fikse seg altids=)
Hehe...eg bler kje så fort brune...d gjere eg kje..du e alltid velkommen te terasse besøk sjå meg;)

Solveig: Tulle du nå?? Va lærarforum koos i dag:O ka skjer me d liksom?? Me snakkes nok på fredag jah...hehe....

Anonym sa...

Så nå skal du lissom flytte fra bergen ja.. hmm.. da blir det vel stavanger da.. kos deg hjemme da.. jenta..

Christine=) sa...

ps:Eg ska kje flytta frå Bergen naj...for du ska jo komma te oss her oppe=)=) og me glede oss;) Kram...

Unknown sa...

Kos e vel å ta litt hardt i, men barn og media syns eg faktisk va ganske interesant, i sangtimen slapp me å synga per sivle (va d d an hette??:P) Men dei to siste timane hadde me om 2.v krig.. Så d va dei 3 fyste timane du sko hatt me deg, men...

Anonym sa...

Nå e d ikkje lenge t sommerferien igjen!!!:D:D:D:D Christine e klar for å få ferie fra meg..:p håpe du e klar for å herie me meg i stedet..tihi!! Ho hilse iallefall!! Me snakkes heilt plutselig!!

Christine=) sa...

Solveig: Jupp, Per Sivle it is..hehe...trur me kan vara gla for at me kje va i norsken på torsdagen iallefall:)


Dulledompen: Stakkars Christine, tenke meg at hu trenge avlastning ja..så eg trur me ska inngå ein avtale på jevnlig avlastning;) hehe...men eg e klar te ferie me du vett du=) Helsa te na=)

Anette sa...

Christine: æg vett ei ganske goe oppskrift på å bli fort brune: Ta to bleige nordmenn, sedd di på ei strand i ecuador. la di ligga rett i vannkanten någen timar.
Vips - to nysteigte nordmenn:)

PS: æg stemme for stavanger! jaffal i ett år:)

Christine=) sa...

Hehe....den oppskriftå trur eg at eg har prøvd før ein eller aen gong..=P Men hadde vore kooos og prøvd na igjen...eg og deg;) kanskje gje oss rett før me heilt stekte;)

Stavanger ja...hmmm...sej d sej d.. du e kje den dusste så seje d... og da e jo ein mulighet blant mongen andre...

Anonym sa...

Vi pår se vi får se..
Søknadene ligger jo der inne og venter på og bli endra...

Unknown sa...

Blir spennende å hørre ka du komme fram te. Du må skrive en egen post når du har bestemt deg :)

Anonym sa...

Skal jeg gjøre Petter;) Ikke bare bare...