torsdag 24. juli 2008

bryllup og kooosehelg....

Mye oppdateringar her nå, men ting skjer......
Helgå så va tilbrakte eg på Ålgård sjå Anette...d va kjempekjekt...Mirjam sko gifta seg og då blei detta ein ypperlig anledning te å tilbringa tid me gode venner...
Fredagskvelden va eg, anette og anne sjå Cathrine...d va kjempekosligt å samla 4ergjengen igjen;) Lørdagen så va me i vielsen te Mirjam og Ivar..og begge svarte ja på spørsmålå så då va jo alt bare velstand...så bestillte me kina mat og leigde film og bare sløøøva heile dagen!! Før me tok turen te Anette på Gandal og hadde ein kjempekoslig kveld der te looongt på nått=)
Søndagen kom og d va tid for vennefesten te Mirjam og Ivar...då reiste me te Orre, ein kjempe koslige plass...der grilla me og spilte spel og va ganske så overtrøtte (hyper på sokkår)..
så kan sei at UNO tok av=)=) Takk for ei flotte helg jenter=)=)

Den nydelige brudå:)
Mirjam og Ivar=)


Anette og Anne i gang me oppvasken..

Anette og Kusko...:)

Maisjentene=)

Nytt bilde te Christine og Anettes bildeserie;)

2 kommentarer:

Anette sa...

tusen takk for ei flotte helg du åg:) va kanonjillt å endele få samlast igjen:)

hehe, eg måtte tenka såååå lenge for å kjenna igjen kor og korti bilde av meg og Anne blei toge:P så leste eg kommentaren onna :)

UNO tok av, for å sei d sånn. D toppte nesten spelingå på Ecuadorturen:P
Hehe, hvis du bytte ud ein bokstav i setningen "hyper på sokkår", gir setningen ein heilt aen meining: "hyper på sokker" :P

LiBeReJo sa...

hæ?! e mirjam gift??!! wow! KONGE!