lørdag 26. juli 2008

Pappen miiiin:):)

Detta blogginnlegget e te min kjære pappa!! Han burde fått eit forlenge siden, men i dag har ann bursdag, men den feire han i Danmark så eg får kje gitt ann bursdagsklemmen på dagen så han får ett blogginnlegg istedenfor.
For dåkke så kjenne meg så vett alle at eg e ei sikkelig pappa jenta..har alltid vore d og kjeme alltid te å vara d;)
Eg kan kje beskriva me ord kem pappa e og kor masse han betyr for meg, for d fins ikkje ord så e store nok…men la meg prøva….

*Pappa e han så komme me tørre sokkar te deg når du e blitt våte på beinå på vei te skulen….
*Pappa e han så plokke blomster/planter me deg ein heil dag, så du sleppe og gjera d aleina....
*Pappa e han så sitte utallige timar me deg på kjøkken å prøve å læra deg kordan e^2 + ln3 = 5
*Pappa e han så alltid hente/kjøre deg uansett kor du e og ka klokkå e….
*Pappa e han så tar seg fri fra jobb for å hjelpa deg me eksamen….
*Pappa e han så bestille kaka te deg når du kje e heima på bursdagen din…
*Pappa e han så kjøre tur me deg og kjøpe softis når eksamenspresse blir for stort….
*Pappa e han så e gor tur kamerat...
*Pappa e han så alltid komme me oppmuntranes ord så gir deg sjøltillit…
*Pappa e han så e me å rigge te konsert i arbeidstiå si…..
*Pappa e han så alltid ringe for deg når du kje tørr sjøl…
*Pappa e han så e me deg å flytte og bruke heile dagen på å montera IKEA ting…
*Pappa e han så fikse alt så du kje klare å fiksa sjøl….
*Pappa e han så alltid e der for deg både når du trenge d og ikkje trenge d…
*Pappa e han så e min helt og mitt store forbilde….
*Pappa e bare heilt konge…..Ingen over.....

Det gjenstår bare for meg å sej GRATULERA ME DAGEN=)
Eg e VELDIG Glae i deg…!!!!
Klem fra Pepi si djenti;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for goe ord, de røre ved en fsrs hjerte. Det du skrive om i detta innlegge e, i flg. dine favorittforfattarar, Gunn Imsen m.fl. : betingelsesløs eller ubetinga kjærlighet !!

Peipi