fredag 15. mai 2009

Eksamen!?!?! Til helga kanskje;)

Stemme d..eller d blir vel lite av d då og....=) For mens ganske mongen andre sitte me håve neri bøkene, besøke lesesalen titt og ofta og e flittige studentar...ja då rømme Christine frå alt så e kjipt og leit, te d så e trygt å godt=) Om d va så lurt midt i eksamenslesingå vil jo tiå visa, men meget herligt va d;)
Eg befant meg plutselig i Grimstad på besøk sjå na Silje Maria:D:D:D D va knall å bare vara tebake igjen me fint vær, bølegskvulp, gooe mat og masse bra folk:) Eg fekk og tilbringa ein kveld me denna karen her=)=) Goklompen lenge leve, ser fram te neste besøk i sommar allerede=)=) Itte nåken herlege døgn i naturskjønne omgivelsar vendte eg nasen mot Tysvær igjen=)=) Her helgå duka for jobbing, grand prix og 17.mai feiring;) Å i dag kom Hilde Marie heim frå Paris igjen og...=)=) Ha ei goe helg alle sammen, nyt været=)=)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Eg leve på mottoet: d fins viktigare ting i livet enn ein eksamen:) Me klare å stå begge to me d me har lert te nå, og koffor kasta vekk tid på lesesalen:P

Christine=) sa...

Eg lika d=)