søndag 3. mai 2009

Ny veka på gang...

Eg ser jo d at eg kanskje ikkje e den mest hyppige bloggaren, men bedre ein sjelden gong enn aldri vel?! eller!?! jaja...sista innlegget va at d va helg, men fillen meg nå e jo ei te helg øve siden d...vekå itte eksamen gjekk i å få tebake nåke sosialt liv...
Lørdagskvelden blei brukt sammen me goe venner sjå Linn Marita og Ole, kjempekosligt... og Søndagen va d middag sjå Solveig der heile BiG gjengen i Bergen + Ingrid HR va samla.. veldig kjekt=) Mandagen tok eg turen te Irene, Victoria og Lillian, va kjempekjekt å sjå gjengen igjen:)
Tirsdagen blei Solveig me meg og Anne heim frå skulen der d blei middag og CSI te seint på kveld og onsdagen blei det middag ute sammen me PS=)=)
Vekå gjekk så og sej i ett heile veien, men kjekt å sjå folket igjen!!
Torsdag gjekk turen heimøve te tysvær igjen for ei jobbehelg, fekk og troffe Mette denna helgå=)=) nå e helgå slutt...sitte i sofaen og ser Rosenborg - Fredrikstad på tv og i mårå tidligt tar eg og pappen turen opp igjen te Bergen..pappa bare for dagen og eg for 4 dagar før det e heim igjen te konf:) Tiå den fyke, eksamenstiå e bjunnt og d e jammen meg nedtellingen te sommarferien og:):) Gleeeede meg=)=)

Og i Oktober, ja då ska eg sammen me 4 veldig goe venninner te Madagaskar=)=) på Praksis /ferie;);) Lykke!!

He ein goe søndagskveld alle sammen=)

2 kommentarer:

PS sa...

Jeg og vil til Madagaskar!!! Men men..! du får heller sende meg et kort eller fem! Og hvordan skal det gå uten deg i fem uker..Hmm.. Litt godt det er litt lenge til! Vel du fortjener turen da!! Glad i deg! Nuss!

Anonym sa...

Då vett du alt om ka eg snakke om når du har vore der!!!:) Eg og Endre satse på å dra der t neste sommar:) hehe...

_maria_