torsdag 1. november 2007

Ein blogg om ingenting...

Eg har igrunnen ingenting spess å komma med, men trengte ein avbrekk frå lesingå....for e d nåke eg gjere om dagane så e da å lesa, e det ikkje om kulturbærande fortellingar ja så e da om fortellarteknikk!!! Givandes..neppe eit ord eg ville brukt......!!
I går holdt me på å regna vekk her i Bergen....og eg brukte då 1time og 40 minutt på å komma meg frå skulen og heim pga stengte veier og kaos gjennom byn...mn heim kom eg og tørr blei eg igjen..... I dag fekk me derimot utpå dagen sjå eit glimt av solå..:) Kjennte at smilet kom fram me ein gong....og eg og Solveig sto på busstoppen og venta...ein hlvtimen te bussen sko gå him øve....men der vett du så kjeme det ein buss....han stoppe...og lure på kor me ska...me seje at me ska te åsane.....bussjoføren informere om at det ikkje kjeme buss før kl 15.00, nåke så me e klar øve....men tru det eller ei...snille og koslige bussjoførar fins d....så han sa ; "då får dåkke vara me meg då.." d va skikkelig digg....for ein halvtime e snakk om å akkurat kjeme seg heim før rushet begynne:D:D
Ellers fekk eg snaka me Cecilie i dag....ei jenta eg tenke på masse og savne masse......du e så goe Cecilie=)=) Så av alle tin fekk eg mail av ei venninna....denna e blitt lagt ut på facebook i dag.....! Det va då ei kontektannonsa fra vårt land der det stod (eg får kje te å legga ut annonså her så eg skrive na inn):
Kristen lærerstudent (24)
s.kontakt med rolig jente i
passende alder. KRIK -
entusiast, liker bl.a. sykling
og kajakk. Ærlig, trives på
hjemmebane. Bosatt like
utenfor Bergen. Ikke
røyk/alkohol. BM 130854

For min del så minne denna annonså meg om ein eg kjenne....trur eg....og som eg trur andre e enige me meg om......jaja....eg har sitt det mesta;)

Alt for denna gongen....snart lalletid.......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm...eg lure på kim den lærarskolestudenten er eg altså.......

Anonym sa...

......men sttakkars, han trenge vel dama då vel......

Christine=) sa...

hmmmm....ja godt muligt d...iallefall nåken så syns han trenge.....men e kje så fan av at folk e anonyme asså....:O