tirsdag 27. november 2007

Oisann......

Ja, nå e da lenge siden eg har blogga her...og d e kje fordi at det ikkje har skjedd nåke...men eg har kje hatt tid og ro te å setta meg ner å blogga...men eg love Solveig, d ska bli bedre...og nå glede eg meg te å følga me på di nye sia som bloggar;)
Men ja dei to siste vekene har blant anna gått me te praksis, der eg har undervist hovedsaklig i 5 klasse, men og i 6 og 7ende klasse:) Det har vore to intense og slitsomme veker, men utruleg kjekke, der me har lært møkje nytt og oppleved møkje. Den siste dagen hadde me blant anna pepperkakebaking og julekortlaging på planen med heile mellomtrinnet...dette vil eg kje anbefala til personar me dårlegt hjerta og høgt blodtrykk=)=)

Men midt mellom dessa vekene fekk eg besøk frå littlesøstårå.....den helgå blei eg slappe av helg, med tur te Bergen sentrum, spillekveld sjå Anne, Egon besøk me Linn Marita og Ole og bare sløving...digg=)=)


Så har me nett hatt ei helg te....på fredagen va eg i selskap skå na Irene....d va ein mega koslige kveld: sjå bilder på http://www.hoyvik.blogspot.com/ =) Lørdagen fekk eg besøk av Linn Marita der kvelden bestod i masse kos og mos...:) Søndag tok eg turen te Fana for eit lite besøk på KRIK!!

Det var då ein rask gjennomgang av dei to siste vekene:P Eg kjeme sterkare tebake me innlegg...promise.....for dei så i d heila lese bloggen då=)=)



Resultater frå siste praksisdag.....

Ingen kommentarer: