tirsdag 6. mai 2008

Det ordnar sig=)

Solå e for fullt kommen tebake te Bergen og d e heeerligt=)=) Humøret stige me været, d ska vara sikkert og visst..og d merke du øve alt du går=)
Nå e eg nettopp kommen fra ein konge kvelds hos Irene og Victoria, d va skikkelig koos=)
Den sista tiå har vore prega av litt stress tendenser...eksamen nerme seg og midt oppi alt så leite du itte ny leilighet...og d e kje alltid bare bare....
Men i går kveld va me på ein visning og leiligheten den blei våres i dag=)=)=) Så nå flytte eg te Sandviken, glede meg...så eg og Linn Marita forblir naboar (Ja, me e for Tysvær og då e du naboar me dei så e 4 km onna) så me kan fortsatt gå turar:) Bler koos=)=)
Og heimaeksamen får eg levera på nettet så eg sleppe å reisa opp igjen for å levera den, litt mindre og ordna det og=) Så midt oppi alt detta då så trekke eg ein av lappane mine fra eit skrin eg har fått av ei venninna der det stod:

Når du befinner deg i den værste klemme
og alt går deg i mot
og du tror at du ikke lenger holder ut,
må du ikke gi opp, for da er øyeblikker kommet da alt
vender seg til det GODE!

Og det stemme så sinnsjukt bra, d e ein der oppe så passe på at alt fikse seg for meg, sjøl omd u av og te tenke at det konne skjedd litt fortare te tider=) Så nå e d 1000 mindre ting og tenka på, og d e gudd=) Så te helgå reise eg heim te Tysvær og blir der te muntlig eksamen...eg glede meg:D Nå legge eg meg..og ska såva godt...natta.....

3 kommentarer:

fru Jørgensen sa...

GOOD at de ordna seg!

Unknown sa...

Grattis med ny Leilighet!!

Anonym sa...

Det er godt å se. det er godt å lese.. og det er godt å vite.. Love yu!