torsdag 22. mai 2008

Takknemmelighet e nøkkelen te glede....

Dessa ordå her leste eg ein dag og te meir eg tenkte øve dei 5 ordå, jo meir meining gav dei meg... "Takknemmelighet e nøkkelen te glede!"
For eg satt då å tenkte kati pleie eg å vara gla!? Kati e det gleden hos meg e størst?? Jo, d e når det har går bra på ein eksamen, når eg e samla blant masse venner, når det skjer nåke ekstra spesielt, når eg e på leir sammen me mange andre, når eg kan reisa på tur osvosv....Fordi at då e det så klart for meg at eg har noe å vara takknemmelige for og det gjere med glad, sånne ting så det gir meg glede=)=) Og eg vil kje seja at d e nåke gale me det, for alle e gla når nåke sånn skjer!!
Men eg har tenkt på det at eg har jo masse å vara takknemmelige over kvar dag.... Eg har familie så bryr seg om meg, eg har masse venner, eg får mat kvar dag, eg kan stå opp kvar dag friske=) eg har muligheten te å studera, eg har folk så reise meg opp om eg falle, eg har tak øve håve og eg har ein Far så passe på meg dag og natt=)=) Og detta e jo ting så bør gleda meg kvar dag, kje la gleden bli brutt ner av at eg må bruka noen timar på lesesalen, at eg må jobba i sommar for å ha litt ekstra penger te å gjør ting EG har lyst te og sånne ting!! Så eg har bestemt meg for at kvar måren så ska eg minna meg sjøl på alle tingå eg har å vara takknemmelige for...å ska eg sej deg ein ting!? Dagen starte så mye bedre=)=)

3 kommentarer:

Solveig sa...

Fint og flott:D

Men du, ein ting: lesesal?? ka e d?? Christine+Solveig+lesesal = ??:P

Christine=) sa...

Trur d e ein sånnein firkanta byggning, e visst veldig populære i dessa tider..kanskje me ska prøva??;)

Anonym sa...

Du... Har du hørt om "Hurra en ny dag!"? kjenner det er det samme ass.. Gla i deg! Takk for at du minna meg på det!