torsdag 15. mai 2008

Eksamen..det har vi ikke hørt om...;)

Itte å ha vore heima å jobba i helgå så reiste eg å pappa på tur te Bergen for å flytta tingå mine te ny hybel/heim=) Va ganske greit å bli ferdige me d før eksamen tar te for fullt;) For dei så kje har fått me seg det då ska eg bo sammen me Anne og Cathrine i Sandviken te høsten...d glede eg meg te=) Så nå e eg då flytta heim..elle så ann pappa seje...eg e på ein 3 månedars ferie heima i Tysvær, og d e litt digg...ska vara heima når eg har eksamen i norsk ska bare ein tur te Bergen te ein eksamen=)
Og solå den skinne jo kvar dag i Tysvær vett du...d e digg for meg, men det går hardt utøve eksamenslesingå ser eg:/ E ganske så opptimistiske når bøkene blir me ut, men ja..dei ligge fint på siå av meg å nyte solå dei og!! Men satse på at disiplin og motivajson e rett rondt hjørna;)
Glede meg te 2 juni for då e det faktisk sommarferie, sånn offisielt=)=) Så Sofien min, eg tenkte kanskje på et besøk i dei tider!?!? ;)
Ønske alle ei fantastiske goe helg, spis is og nyyt solå;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Solveig sa...

Ehh, eksamen!?!?! Va d ikkje nå me sko ei veka te synden og kosa oss?!?!?