torsdag 11. desember 2008

11.desember

Kom blåne, kom jente kom gutt
Snart kommer jula til blåfjell!
klinger i hei, klinger i li
hei ho, og denne dagen blir god
den ellevte dagen i blå fjell.

Hurrahurra...eksamen nerme seg...og det vil sej snart ferie:) me like, me like;)
I dag tok eg igjen turen te skulen....va heilt aleina på lesesalen men så kom Cato og holdt meg me selskap...=) så kom te bare fleire og fleire...trur d e noen så har eksamen i mårå....jaja....
Eit sitat i fra eina bokå mi, der e det noen elevar så har fått spørsmål om ka dei tenke når dei får hørra ordet matematikk: "Når keg hører orde matte tenker jeg, å kjære Gud, hva gjør jeg nå....." hehe...dei ska tidlegt krøkast;) Så fekk eg mlding av ei av mine kjære sykepleiervenninner (ja, eg har fleire..) så og sitte å lese te eksamen me eit sitat u hadde fonne i si bok, d va så bra at eg sa d fortjente ein plass på bloggen...: "Sykepleiere har sett og berørt kroppen til fremmende, og derfor oppfattes de som villige og dyktige seksualpartnere. De har kunnskap og erfaring, men i motsetning til prostituerte betraktes de som trygge..." hehe...sånne ting får deg te å le høgt på lesesalen;)

Nå har eg og Anne åte middag..me laga kyllingfile m/ris og maiskolbe:) namnam.....
Sånå har Anne fonne seg sjokolade....så såg hu på ann så sa hu...."detta e jo sånn sunne sjokolade...." hehe...e godt at d e sånnein så e sunne og....

naj nå har eg fått ner masse uvetigt her i dag...ha ein goe kveld folkens...koos dåkke me håndballkampen...og såvgodt når den tid kjeme....klemklem...=)

1 kommentar:

fru Jørgensen sa...

hahahahaha! Eg får pes for at fysio kan vær nasty... men INGEN slår sykepleierane!