mandag 1. desember 2008

1.Desember....

Kom blåne, kom jente kom gutt
Snart kommer jula til blåfjell!
klinger i hei, klinger i li
hei ho, og denne dagen blir god
den første dagen i blå fjell

Så va ventetiå her igjen og fussta lyse e tent=) Tenkte eg sko prøva d samma så i fjor me ett blogginnlegg te dagen, julens budskap, julasanger e lov te å synga på, semesteret nerme seg fort slutten, ferien e i vente og mye koos og mos:)
Hadde på ein måte planlagt ein adventskalender her på bloggen, men pga forsinka pakke i posten så kan eg desverre kje bjunna me d..me får sjå kor sein ann blir...

Eg ønske alle me detta ei rektig goe nått...såv søtt alle sammen....



Ein blir aldri for store for pakkekalender;)

1 kommentar:

fru Jørgensen sa...

Min pakkekalender e bytta ut med flaxkalender. Mamma meine eg e blitt for stor, og det e kipt.