torsdag 2. juli 2009

Ein smak av ferie....

Eg har hatt heeeeilt fri i 2 dagar nå, å d har vore veldig digg...dei dagane har innebært sol, sol og endå meir sol.....som så resten av Noregs land har solå skinnt frå klare blåe himmel og i Tysvær..=) I går va me på strandå for så og gå på kino og se istid 3;) ein veldig bra film, ikkje lika bra så dei to fysste syns eg, men likavel ein film så absolutt e verdt å se:)

Dagen i dag har vore tebrakt på ein meget varm terasse sammen me p4, og ein nase så e blitt litt røe;) Livet e herligt...så kom Silje Maria på besøk ein tur å då hadde me nydlege fruktsalat og goe prat=)=)
Det har vore to fantastiske dagar, men fra i mårå e d jobbings igjen.lang og varm helg..mnmn....
Sommar i sør nærme seg og eg seje bare...eg gler meg;)
Ha ein goe kveld folkens...;)

Ingen kommentarer: