søndag 26. juli 2009

Goe dagar=)

Som sagt i et tidlegare innlegg så fyke tiå...dagane og vekene går alt for fort denna ferien her...men eg får jo gjort masse kjekt da, men døgne sko hatt mongen fleire timar. Sist søndag kom eg heim frå Grimstad itte ei goe veka der...og Solveig og JB såv øve her te mandagen...me fekk tid te et slag bohnanza og to før dei reiste;) Så va eg sjå Linn Marita om kvelden koos!!
På tirsdag itte jobb fekk eg uventa, men koos besøk av Jon gutten, d va kjekt d..fant ut at d kje va så longt øve te "feil" sia av fjorden....=)
Så sjekk dagane i ett me jobbing..på fredag hadde eg besøk av Linni, Hilde, Ole og Maria..dei va her på kvelds...kjektkjekt...så på lørdagen hadde eg, Linni, eli og Mette ein liten bursdagsfeirings her heima..så då va d folk te longt på nått=)=) Kjempekoos=)=)

I dag har eg vore på jobb og plokka bær i hagen me farmor..;) så va denna vekå og ferige...5 dagar igjen på jobb før eg ska ha ferie fram te bergen igjen...=)=) Ha ein goe kveld vidåre=)

Ingen kommentarer: