lørdag 11. juli 2009

Tiå fyyyyke....;)

Dagane går så og sej i ett..og d e kjekt...va på besøk på onsdag sjå Solveig, traff Markus og Christine..torsdag hadde eg bursdag og da va d famselskap heima....=)=) kjempe kjekke dag!! Fredag kom Linn Marita og Hilde te meg på ein kjempekoos jentekveld..me goe mat, film og bare masse prat=)=) Så ut på kvelden/nattå kom Solveig og John Bjarne på besøk..dei ska vara her i helgå...då blei d ganske seint...=)=) dagen i dag blei tidlige..laga frokost og i stand te Turid, Ingve og Sondre kom på besøk og...heilt fantastiske goe gullklomp der asså=)=) Nå har eg pakka, maten e snart på bordet og alt e klart for ein goe kveld....i mårå sette eg kursen mot det blide sørland der eg ska vara ei heile veka å treffa masse kjekke folk igjen...gleeeeede meg=)=)

Hej då så lenge....;)



Ingen kommentarer: