fredag 11. desember 2009

Ein tidlege måren...

d blei d i dag, men kje så tidlege så ann burde ha vore...når bussen din går 06.45 og når du slår opp augene e kl 06.05 vil d sej at du har litt dårlge tid når du ska komma deg te busstasjonen og...men eg e iallefall på vei heim øve... ska jobba og smila heile dagen te stressa kunder i julasrushet.... d e litt morsomt å se på pappene så komme inn me fulle handlekorg, ein onge på armen, ein på siå..ongane mase og sutre og pappen blir meir og meir stresse for at han kje finne ut kas blomster d va kånå ba han kjøpa;);)

Så ka har skjedd siden sist seje du...oi...d va d..i går blei sista arbeidkravet før jul levert...hurra for det;) Men d går rykter om at d kje va så alt for mange så hadde stått på etikkoppgavå..så me får sjå...I helgå så hadde eg besøk av Jon, d va kjekt...=) På mandag så va eg på cafè me solveig, tirsdag så va anette sjå oss på koos.... onsdag va eg på julahandel..kjære tid..stress seje eg, men nå mangle eg kun 2 pakkar...og eg vett ka eg ska ha i dei;);) I går va eg sjå Solveig på middag sammen me Anette..så gjekk me i pepparkakebyen før me tok turen på bibelgruppa, alltid lika koos...du får trimma lattermusklene dine der asså;)

Så nå vente ei helg me jobbing....kjenne d blir ei stress helg, men..... så e d opp og ha 2 dagar på skulen før me på tirsdag ska ha bursdag/eksamensfest/julaavslutning i leiligheten...d blir fullt hus for å sej d sånn...;);)

Detta va et ganske kjedlig blogginnlegg..jaja...d bryr eg meg kje om....

før eg avslutte så vil eg bare sej:

Cathrine - Lykke te me siste innspurt i eksamenslesingå, du e snart i mål....
Linn Marita - Lykke te me siste eksamen på onsdag...
Hilde Marie - Fest me måte..;)
PS;) - goe siste vakter før ferien....
Markus - lykke te me eksamnane...
Janne - lykke te me semesteroppgavå....

Og te dei eg har glømt, lykke te me eksamnane dåkk har igjen;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Takk takk;) Kos deg hima i helje! :D

PS sa...

Min vakre! Jeg lo sykt av den samtalen jeg:p Håper du har kosa deg hjemme! Gleder meg til å henge med deg på tirsdag! To vakter igjen! Klem på seg!