torsdag 3. desember 2009

midt på natta...

har nettopp sotte over ein time på skype me Hilde Marie...d va koos...her e litt av samtalen våras....
C: du e jo flink, du stryk kje på eksamen...
M: Naj, eg e kje heilt blomkål heller...
C: bare litt gulerot.....!?!
M: Mer sånn selleri.....for eg e kje så oransje....
C: Har du sånne oppstikkarar frå håve då...
M: ja, men nå har eg lagt dei ner for kvelden, men hvis eg løfte dei opp sånn...då e eg selleri....
C: (bryte ut i latter)
M: nå må Christine legga seg trur eg....
C: d trur eg og....
M: bamsen din e litt transeksuel...
C: d va kje fint sagt...nå såra du ann...
M: d e din feil så har døpr ann sånn....
C: du såra ann, eg må skåna ann fra deg...
M: Natta, nå må du såva....
C: Nanna....

Heeerligt...detta blogginnlegget e dedikert te min samtalepartnar for ingen andre vil finna detta løje.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo foreldrene dåkkas ser og hørre humoren i den samtalen.Godt at samtalen ligge så høgt intellektuelt,he,he

millen sa...

hahaha! eg leeeeeer! ;p